Politica de Garanție

1. Perioada de Garanție

Oferim următoarele perioade de garanție pentru produsele comercializate:

  • Bărcuța de nădit și telecomanda: 24 luni de la data achiziției.

  • Acumulatorul: 12 luni de la data achiziției.

Garanția acoperă exclusiv defectele de fabricație și viciile ascunse apărute în condiții normale de utilizare.

2. Condiții de Acordare a Garanției

Pentru a beneficia de garanție, clientul trebuie să prezinte factura de achiziție a produsului. Lipsa facturii duce automat la pierderea dreptului la garanție.

Garanția se aplică doar în cazul în care produsul este utilizat conform destinației sale și respectă instrucțiunile de utilizare furnizate de producător.

3. Excluderi din Garanție

Garanția NU acoperă următoarele situații:

  • Deteriorări mecanice: crapături, lovituri, fisuri, zgârieturi sau alte semne de impact fizic.

  • Intervenții neautorizate: modificări, desfaceri sau reparații efectuate de persoane neautorizate.

  • Utilizare necorespunzătoare: utilizarea produsului în condiții extreme (ex. temperaturi ridicate sau foarte scăzute, umiditate excesivă, contact cu apă, nisip sau praf).

  • Defecțiuni cauzate de alimentare necorespunzătoare: supratensiuni, utilizarea unor încărcătoare incompatibile, conexiuni incorecte.

  • Uzură normală: consumabile precum baterii, acumulatori, cabluri, siguranțe, conectori etc.

  • Neglijență în utilizare: păstrarea produsului în condiții improprii, utilizarea forțată a componentelor.

  • Produse deteriorate în urma unor factori externi: incendii, inundații, trăsnete, cutremure, vandalism sau alte cauze naturale sau accidentale.

4. Procedura de Garanție

Dacă un produs prezintă un defect în perioada de garanție, clientul trebuie să urmeze acești pași:

  1. Contactarea echipei noastre – Clientul trebuie să ne contacteze prin email (thebaitboatspot@gmail.com) sau telefon (0754495419) pentru a descrie problema și a primi instrucțiuni privind expedierea produsului.

  2. Expedierea produsului – Clientul trebuie să trimită produsul, împreună cu factura de achiziție și o descriere detaliată a defectului, la adresa specificată de noi.

  3. Evaluarea produsului – Produsul va fi testat de către echipa noastră tehnică pentru a determina dacă defectul este acoperit de garanție.

  4. Reparație sau înlocuire – Dacă produsul este considerat defect din cauza unui viciu de fabricație, acesta va fi reparat sau înlocuit gratuit. În cazul în care repararea sau înlocuirea nu este posibilă, clientul poate primi un produs echivalent sau rambursarea valorii produsului.

5. Costuri de Transport

  • Transportul produselor trimise în garanție este suportat de către client.

  • Dacă defectul este confirmat și este acoperit de garanție, costurile de returnare a produsului reparat sau înlocuit vor fi suportate de noi.

  • Dacă produsul nu prezintă un defect acoperit de garanție sau dacă se constată că defectul a fost cauzat de utilizare necorespunzătoare, clientul va suporta costurile de transport pentru returnarea produsului.

6. Dispoziții Finale

  • Orice reparație sau înlocuire efectuată în perioada de garanție NU prelungește perioada inițială de garanție a produsului.

  • Produsele care au fost înlocuite vor beneficia de garanție doar pe durata rămasă a produsului original.

  • Decizia finală privind acceptarea sau respingerea garanției aparține echipei noastre tehnice, în conformitate cu prevederile legale.

  • Orice litigiu privind garanția produselor va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care acest lucru nu este posibil, va fi soluționat conform legislației în vigoare.

Pentru orice întrebări suplimentare privind garanția produselor, vă rugăm să ne contactați la thebaitboatspot@gmail.com sau 0754495419.

Shopping Cart